Zadzwoń +48 692 488 255 Napisz: biuro@lotar.pl

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy jest uzależniony od wagi zamówienia oraz często również od gabarytów(np. długie listwy). Zawsze wybieramy najtańszą formę dostawy, chyba że klient sam wybiera firmę kurierską. O koszcie dostawy klient jest informowany podczas potwierdzania zamówienia przez osobę obsługującą dane zamówienie.
Czy można wybrać sposób dostawy?
Oczywiście, klient ma prawo wybrać jaką firmą kurierską mamy wysłać towar.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Większość zamówień wysyłamy do 2 dni roboczych od zaksięgowania wplaty na naszym koncie (nie dotyczy produktów "na zamówienie"). Dla towarów "na zamówienie" maksymalny czas realizacji to 21 dni.
Jakie formy płatności akceptowane są przez sklep?
Akceptujemy następujące formy płatności: - przedpłata - gotówka przy odbiorze osobistym
Czy zamówienie trzeba potwierdzać?
Tak, w e-mailu który otrzymują Państwo po złożeniu zamówienia należy kliknąć w link potwierdzający złożenie zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie nie zostanie zrealizowane. Następnie osoba obsługująca Państwa zamówienie potwierdzi przyjęcie zamówienia, ew. w przypadku braku jakiegoś produktu poinformuje o czasie realizacji zamówienia wysyłając e-mail na podany przez Państwa adres w czasie rejestracji lub dzwoniąc telefonicznie.
Jak składać zamówienia?

Zamówienia najlepiej jest składać poprzez sklep internetowy, chyba że towar nie znajduje się w ofercie internetowej wówczas najlepiej skorzystać z maila sklep@lotar.pl.